Menedzseljük a teljes ügyfélszerzési, hirdetési és márkaépítési folyamatodat!

A piackutatástól, a hirdetés tervezésén, kivitelezésén, illetve a grafikai anyag készítésen át, a tartalom-menedzsmentre hangsúlyt fektetve
készítünk kiemelkedően hatékony kampányokat, és mindezt megkoronázzuk influencer marketinggel is ?

A felhasználók mindegyike megtalálható ezen a platformon, legyen itt szó a vásárlókról, cégekről vagy szakemberekről. Az egyes csoportok viszont másképp viselkednek, ezért a kampánytervezés előtt érdemes elvégezni egy célcsoport kutatást annak érdekében, hogy minél személyre szabottan tudjuk elérni az adott szegmenseket. A termékértékesítés tekintetében sem hanyagolható a Facebook, hisz a Marketplace térnyerésével újabb felületen árulhatunk. Ha pedig fiókunkat összekapcsoljuk az Instagrammal is, kihasználhatjuk a cégóriásban rejlő teljes hirdetési potenciált.

A következő lehetőségeket javasoljuk célcsoportjaid elérésére:

  • Facebook Messenger Chatbot
  • Oldalkedvelés/Rendezvény promóció
  • Márkaismertség növelése
  • Canvas (nagy képes, információs) hirdetés
  • Országonkénti Facebook oldalak létrehozása, és az ezeken való kommunikáció (nemzetközi hálózatok esetén)

Az Instagram a tipikus influencer marketing csatorna, itt a leggyakoribb az, hogy a felhasználók elköteleződnek márkák, vagy véleményvezérek mellett. Jelenleg ez a csatorna fejlődik a legjobban, hónapról hónapra több százezer felhasználó csatlakozik kortól függetlenül Magyarországon és szerte Európában. Kiváló lehetőséget biztosít például egy rendezvény népszerűsítésére, hiszen nemcsak az eseményt lehet az oldal által hirdetni, hanem megfelelő szakmai influencerek segítségével értékes hálózatokhoz lehet hozzáférni.

A következő lehetőségeket javasoljuk célcsoportjaid elérésére:

  • Stories (nagyobb képi és szöveges) hirdetés
  • Rendezvény promóció
  • Poszt promóció
  • Influencer marketing (itt egy influencer kutatással kell kezdeni mindenképp, így fel tudjuk mérni kik azok az influencerek akikkel érdemes együtt dolgozni)

.

A Google Ads (régi nevén Adwords) platform segítségével a felhasználókat szöveges és képi hirdetésekkel is elérhetjük böngészés közben.

A kettő közti különbség a következő:

  • A szöveges hirdetések tökéletesek webshopok számára, akik fő célja a vásárlók keresései alapján elsőként megjelenni
  • A képes banner hirdetés tökéletes választás rendezvények népszerűsítésére, vagy termékek értékesítésére.

 

Az igazi tradicionális vállalati kommunikációs közösségi csatorna, valódi szakmai nagyágyú. Azt ugyanakkor fontos kihangsúlyozni, hogy ez a platform elsősorban a minőségi tartalommegosztásról szól, így itt több időt is kell szánni az olvasásra.

A következő lehetőségeket javasoljuk célcsoportjaid elérésére:

  • Text hirdetés
  • Poszt promóció
  • TartalommarketingSponsored inmail

.

Alternatív hirdetési hálózatok

Alternatív platformokon is elsősorban display hirdetésekkel javasoljunk egy-egy rendezvény, termék vagy szolgáltatás promócióját erősíteni, érzékenyebb témákban, vagy speciálisabb célközönég számára. A bannereket olyan oldalakon tudjuk megjeleníteni, amiket egy bizonyos célcsoportba tartozó felhasználók látogatnak. Sok esetben az alternatív hálózatok hatékonyabbak, mint a Google / Facebook hirdetési lehetőségei.

A következő lehetőségeket javasoljuk célcsoportjaid elérésére:

  • Display banner
  • Display videós tartalom
  • Pop-up és pop-under

Hálózatok: Propeller, Popcash, Chitika, yllix, revcontent, infolinks

Adatbázis építés

A cégek életében kiemelten fontos feladat az egyes szereplőkről és érdeklődőkről pontos, jól szűrhető, valamint a továbbiakban saját promócióra és fizető ügyfelek számára értékesíthető, felhasználható szakmai adatbázis építése. Az adatbázis felépítésénél különös tekintettel kell lenni az új adatvédelmi szabályozásokra (GDPR - 2018. május 25.) és a következetességre.

Az összes online platformról tudunk gyűjteni adatokat, de akár hírlevélből vagy alkalmazásból is kigyűjtjük neked a felhasználókat, így nagyban megkönnyítjük a stratégiai tervezést.