Meghatározó technológiai kohorsz élményeik a MacBook, iPad, Google, Facebook, Twitter, Wii, PS3, Android. Zenében kiemelkedő élményt nyújtott számukra; Kanye West, Rhianna, Justin Bieber, Taylor Swift, míg tévézés terén az; Avatar, 3D filmek és a Smart TV. Azl Y generációval ellentétben, rájuk inkább az interaktív kampányok és pozitív brand építés, továbbá a márka evangélium és a trendek vannak hatással. (McCrindle Research, 2012) Legtöbben csak hivatalos ügyben használnak e-mailes levelezést. (Be Social, 2019) Ők nem rendelkeznek akkora vakmerőséggel, (Twenge, 2018) szerint, mint az Ezredfordulósok. Nem biztosak annyira a sikerben, kevésbé bíznak magukban és a kilátásaikban, több biztatásra szorulnak. Az egyetemisták nagy része az Évezred utáni generáció tagja, s hamarosan megjelennek a vállalkozások alkalmazottai között is. A tinédzser és a fiatal felnőtteknek szánt termékek piacán jelenleg az általuk kedvelt termékeket találjuk, hamarosan pedig belépnek a jövedelmező korcsoportba is. Az ő generációjuk megértése, a jövő megértését jelenti. (Twenge, 2018)

Az internethasználat generációs vízválasztó, hiszen minden korosztálynak
különbözőképpen épült be a mindennapjaiba az évek folyamán a technológia, ami különbségeket eredményez a generációk között. (Törőcsik – Pál, 2015, 14. o.) Markánsan különböznek az előttük felnövő generációtól. A korábbiak életében elkülöníthetően létezett a valós és az online identitás, a mai fiatalok számára ez megváltozott, nekik már csak egy identitás létezik, az offline és online lét teljes egybefonódása. Szétválaszthatatlan számukra e két valóság, melyben a technológia csak az identitás kifejezésének eszköze. (Ujhelyi Adrienn, 2013 9. o.) Be Social Magyarországon elvégzett felmérése szerint napi 3 óránál is többet töltenek internetezéssel, beleérve a közösségi médiumokat is. (Be Social, 2019)