Közösségi média kampánytervezés

Életre keltjük márkád történetét

ízlésedhez és tartalmadhoz igazítva koordináljuk influencer kampányod.

Kinek javasoljuk az influencer marketinget?

Az influencer marketing az endorsement egy költségkímélőbb változata, hiszen a véleményvezéreknek, nincs olyan széleskörű követőbázisa, mint a nagyobb hírességeknek. Ez viszont jól kihasználható, ha egy speciális piacot szeretnél megcélozni, ehhez tökéletes választás az influencerekkel való kooperáció. Mi segítünk megtalálni a számodra megfelelő influencert, aki valós, autentikus és karizmatikus, valamint követői elkötelezettek.Az influencer marketing a közösségi média digitális endorsementje, elterjedése az új típusú sztárokkal vált marketing stratégiává.
Az influencer marketingnek pont az a lényege, hogy a közösségi oldalakon tudatosan mozgó személyiséggel tudd megfogni leendő vásárlóid és fogyasztóid.
Egy jó influencer kampányhoz elengedhetetlen a kreatív management és egy kiforrott visszamérhető stratégia. Megtérülése ugyan magas, de csak tudatos módszerekkel lehet hatékonyan kiaknázni. Határozottan javasoljuk azon márkáknak, akik most szeretnének nagyot robbanni a piacon, de még nem rendelkeznek magas költségvetési kerettel.

yoann-boyer-bHjESj14fqY-unsplash
"Nálunk biztosan nem maradsz le a legfrissebb marketing trendekről."

Platformok: melyik, mikor, kinek érdekes?!

Az influencer marketingnek az a lényege, hogy megfelelő stratégiával a közösségi oldalak mindegyikén alkalmazható.

Facebook

Trendi még, de öreg motoros. Széles érdeklődési körű felhasználók találhatók rajta. A legkedveltebb az idősebb generációk körében.

Instagram

Az Instagram az influencer marketing kampányok csatornája, minden korosztály képviselteti magát könnyen és gyorsan emészthető.

YouTube

A tartalomgyártás mekkája. Itt aztán a kreativitás, minőség, szórakozás minden típusú content, tehetség és szakember megtalálható.

LinkedIn

Amíg a fiatalok a közösségi platformokon homokoznak, addig a szakma már várat épít LinkedIn-en. Nem akármilyen platformról van szó, elképesztő tudásanyaggal rendelkezik, ami B2B marketingre is használhatsz.

SnapChat

A fiatal generációk másik kedvenc platformja. Felgyorsult világuk elengedhetetlen eszközévé vált, hogy véleményüket egy szempillantás alatt osszák meg ismerőseikkel.

TikTok

Végtelen kreativitást robbant ránk a legfiatalabb generáció, a sok-sok újdonsággal és a megváltozott tartalomfogyasztási szokásaikkal. Ha hosszútávra szeretnél berendezkedni, ne hagyd figyelmen kívül a platformot.

Blog

Téma, csoport, érdeklődési kör, korosztály... A blogolás az a tevékenység, ami nem korosztályfüggő, mindenki megcsillantathatja tudását, egy számára érdekes témában és a megfelelő közösségi követőbázissal akár influencerré is válhat.

Twitter

Neked is Donald Trump jut eszedbe a Twitterről, vagy más amerikai politikus? Itthon egyre szélesebb körben elterjedt, de egyelőre külföldi kampánystratégiákhoz javasoljuk.

Twitch

E-sport iránt érdeklődők kedvenc oldala. Számítógépes játékok, játékosok és nézőik találkozóhelye (the true gamer paradise). Várd csak ki, de mi már most megmondjuk, hogy ez is robbanni fog!

Influencer marketing

@influencer

Influencer mentoring

@mentors

Promóció

@dreampromo

Rendezvény

@events