Hitelesség fontossága

A közösségi médiában elengedhetetlen figyelembe venni az influencerek fogyasztói vásárlásra gyakorolt hatását. Hiszen az információk melyeket nyilvánosságra hoznak, nagyban befolyásolják egy termékekről vagy szolgáltatásról alkotott fogyasztói véleményt, ugyanis véleményükben inkább megbíznak, mint egy szponzorált reklámban. Olyan influencerrel érdemes együtt dolgozni, akinek a profilja illeszkedik, s kifejezi a márka profilját, tehát befolyásolható az ügyfél bizalma, pozitív hatás váltható ki a vásárlás döntési folyamatára. (Cheung, 2009) Nem csak a figyelem megtartása érdekében lényeges a hitelesség, hanem a megszerzésében is, hiszen egy elismert, szimpatikus és az adott témában jártas laikus személy véleményére szívesebben hallgatunk. Bizonyos karizmatikus személyek bevonása a marketingproblémák kezelésébe egyaránt járhat pozitív s negatív hatással. Mára már kiélesedett az emberek közötti verseny, az érvényesülésért folyó harc. (Törőcsik, 2016) A hitelességet elengedhetetlen, hiszen az online környezetben számos tényező befolyásolja a fogyasztók vásárlási döntéseit. Tehát az influencerek egyik legfontosabb tulajdonsága hitelessége.

Örömmel segítünk!

  • Goggol utca 24,
    Budapest 1133, HU

  • +36-30-537-85-99
    +36-20-432-61-78

  • hello@instagent.hu

Nyitvatartás

Hétfő – Péntek: 8:00 - 17:00

Keress minket bátran!