Google hirdetések

A reklám a meggyőzés tudománya, a meggyőzés pedig művészet.

Szervezd ki hozzánk Google hirdetéseid és azonnal mérhető eredményeket, valamint folyamatosan javuló hatékonyságot garantálunk.

A Google Ads megbízható kezekben van az Instagentnél

Több mint 15 éves tapasztalatunkkal és szakember gárdánkkal a Google Ads szolgáltatást használva arra törekszünk, hogy több látogatót csábítsunk oldaladra. Mindezt annak érdekében, hogy növeljük márkaismertséged, továbbá megvalósítsuk a meghatározott KPI-t. A Google hirdetések helyes alkalmazása a leggyorsabb módja az értékesítés növelésének.
A hatékonyság azonban legalább annyira fontos, ha nem szegmentálunk hatásosan és rotáljuk megfelelően a Google Ads hirdetéseket, akkor nem lesznek elég eredményesek a kampányok és az ily módon történő hirdetés nagyon költséges lehet.

app-blur-business-close-up-270669 (1)
"

Az Instagent örömmel segít a hatékony Google Ads kampányok megtervezésében, elindításában, monitorozásában és folyamatos optimalizálásában.

— Instagent

Munkafolyamatunk Google kampányok esetében

Évekkel ezelőtt létrehoztunk egy eljárási sorrendet, a hirdetések kialakítására és kezelésre. Ez a kiforrott módszer, azóta többszáz kampány esetében bizonyított és eredményezett gyorsan, számottevő értékes vevőt ügyfeleink számára.

Célközönség és márkaszemélyiség meghatározása

A célközönség és a márkaszemélyiség pontos meghatározása elengedhetetlen ahhoz, hogy olyan hirdetési szöveget írjunk, amely megfelelően megszólítja és cselekvésre ösztönzi a potenciális vásárlókat.

Megfelelő média / csatornák megkeresése

Ha már megvan a megfelelő üzenet, megkeressük hozzá a legcélravezetőbb csatornát, melyen keresztül a legkisebb zajban, a lehető legjobb hatékonysággal juttathatjuk el üzenetünket.

Hirdetési cél definiálása

A siker elengedhetetlen része, hogy a célokat pontosan előre definiáljuk. Így meg tudjuk tervezni a hozzá vezető leghatékonyabb utat. Ezután beállítjuk a mérési pontokat, melyekkel monitorozni tudjuk a haladásunkat.

Folyamatos monitorozás és visszamérés

A Google kampányok esetében az a tapasztalatunk, hogy érdemes a futó kampányokra akár naponta többször is ránézni, hogy az esetleges hatékonyságromlást azonnal ki tudjuk szűrni.

Konkurencia és Kulcsszó elemzés

A konkurencia és kulcsszóelemzés a kiindulópont, hogy megtaláljuk a helytálló kifejezéseket a hatékony hirdetéshez. Ezáltal jobbak vagyunk a konkurens cégek hasonló hirdetéseinél.

Folyamatos Optimalizáció

A gyakorlat azt mutatja, hogy 1-1 reklám csak órákig, legfeljebb napokig képes megragadni a figyelmet, fenntartani az érdeklődést. Folyamatosan optimalizálni kell mind a szöveget és a kulcsszavakat, mind a költségeket és a csatornákat. Ez az összetett folyamat képes kiemelkedően hatékonnyá tenni a Google hirdetést és folyamatosan minőségi vevőket szállítani ügyfeleink számára.

Facebook for Busines

@facebook

Google hirdetések

@google

B2B

@linkedIn

Chatbot

@chatmarketing

Ugye tudod mit kell tenned?!

Kérj ajánlatot!

Havi reklám költséged