Generáció marketing

A generációkat a közös tapasztalatok, életélmények és a közös értékek fűzik össze. Az összekapcsolódás laza szálú, de mégis van közöttük egy olyan értékorientáció, mely alapján meghatározhatók a különbségek. Ha születési korcsoportként, kohorszként vizsgálódunk láthatjuk, hogy különböző magatartású csoportok jönnek létre. A korszellem elkíséri az embereket az életük végéig, hatással van rájuk. Tehát a vásárlói és fogyasztói magatartást az egyéni helyzetből, kohorsz élményből és környezeti hatások összességéből álló értékorientáció befolyásolja, (Törőcsik, 2017. 175-176. o.)

Örömmel segítünk!

  • Goggol utca 24,
    Budapest 1133, HU

  • +36-30-537-85-99
    +36-20-432-61-78

  • hello@instagent.hu

Nyitvatartás

Hétfő – Péntek: 8:00 - 17:00

Keress minket bátran!