Facebook hirdetések

A közösségi média nem a nagy márkák létrehozásának színtere.

Hanem arról szól, hogy a márkád, hogyan tud nagyszerűen és hatékonyan kommunikálni közösségével.

Küldetésünkről

Egy átlagos magyar felhasználó több mint 2 órát tölt naponta közösségi média (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Twitter, Tumblr, etc... ) felületeken. Nagyon sok felhasználható szociodemográfiai, preferenciális és kommunikációs adatot hagy maga után. Az információk alapján, a közösségi média fejlett reklámmegoldásainak köszönhetően, pontosan tudunk célozni a meghatározott ügyfélszegmensre. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a konverzió esélye - és így sikere is - nagyon magas, ha a megfelelő pillanatban a megfelelő üzenetet adjuk át a pontosan definiált célcsoportnak.
Jelenleg az online hirdetések gerincét a közösségi média kommunikáció és az arra felépített kampányok adják, pontosan ezen precíz célozhatóság és kiemelten magas konverziónak köszönhetően.

glen-carrie-ra4vJwxnvAo-unsplash
"

Amikor közösségi kommunikációd az Instagent kezébe helyezed, biztos lehetsz benne, hogy szakértelmünkkel és tehetségünkkel maximálisan az üzleti sikeredet fogjuk szolgálni ebben a gyorsan változó és öszetett környezetben.

— Instagent

Mi a teendő?

Szervezze ki hozzánk közösségi média hirdetéseit és azonnal mérhető eredményeket, valamint folyamatosan javuló hatékonyságot garantálunk a márkaépítésben és a kommunikációban.

Folyamatos konkurencia- és teljesítményelemzés

Valós idejű információk alapján hozzuk meg a stratégiai, napi kommunikációs és taktikai döntéseinket

Jelen vagyunk

Non-stop elérhetőségünk miatt, részesei vagyunk a közösségi médiában megjelenő mindennemű társas kommunikációnak.

Párbeszéd az ügyfelekkel

Az okos kommunikáció a márka rajongóival, ellenzőivel és érdeklődőivel valódi, pozitív érzelmeket képes teremteni.

Időzített publikálás

Előre elkészített tartalmainkat időzítjük, majd optimális időben posztoljuk, hogy a lehető legjobb hatást érjük el.

Mobilos tartalom

A fiatalok 90%-ának már a mobil az elsődleges eszköze, ezért minden tartalomnak megfelelőnek és könnyen fogyaszthatónak kell lennie okoseszközökön.

Heti és havi reportolás

Minden közösségi tevékenységünkről összefoglalót küldünk ügyfeleinknek. Havonta pedig részletes jelentést az eredményekről, javaslatokkal a következő hónapra vonatkozólag.

Facebook for Busines

@facebook

Google hirdetések

@google

B2B

@linkedIn

Chatbot

@chatmarketing

Ugye tudod mit kell tenned?!

Kérj ajánlatot!

Havi reklám költséged